Zijn Handen

De manier waarop zijn hand mijn schouder raakte bezorgde mij een rilling die doorliep tot mijn stuitje. Mijn billen spanden zich aan, de haren op mijn armen stonden recht overeind. Eerst raakte zijn vingertoppen de bovenkant van mijn schouder. Hij liet zijn vingers naar beneden glijden zodat de palm van zijn hand mijn blote schouder verwarmde.
Ik keek hem aan en wist dat ik niets hoefde te zeggen. Het enige wat ik kon doen was me overgeven.
Zijn andere hand gleed achter mijn rug. Stevig drukte hij me tegen zich aan. Hij kon zich niet langer bedwingen. Zijn adem voelde warm in mijn nek. Zijn zweet rook vers.
Hij legde me neer. Nog geen minuut had hij nodig om al mijn kleren van mijn lijf te rukken. Zelf deed hij slechts zijn broekriem af. Zijn broek zakte net voorbij zijn stevige billen en zijn onderbroek duwde hij alleen aan de voorkant opzij.
Met zijn stijve penis uit zijn broek begon hij tegen me aan te rijden terwijl hij mijn handen met zijn riem vastmaakte aan het portier van de auto.
Ik wilde schreeuwen maar mijn wang voelde nog beurs van zijn vuisten. Ik hoopte dat het snel voorbij zou zijn. In stilte huilde ik.

3 Comments to “Zijn Handen”

  1. Gelukkig is mij dit niet overkomen, maar helaas zijn er genoeg vrouwen, kinderen en soms zelfs mannen die in zo’n situatie terecht komen. Helaas weet niet iedereen respect op te brengen voor een ander, en de waarde van een leven in te schatten, noch de gevolgen die zo’n gebeurtenis kan hebben voor een individu.
    Het is zonde dat er mensen zijn die iets dergelijks meemaken en hier niet over durven praten, die bang zijn voor de dader, of de reactie van de omgeving; mensen die zich schamen voor wat hen gebeurd is. Er zijn ook culturen en religies die dit soort gedrag rechtvaardigen… food for thought…

  2. Zo goede morgen Ruth dit is heavy shit, mag toch wel hopen dat dit alleen fantasie is. Want wie zou een mooie vrouw als jij nou pijn willen doen? Zo is het wel een verhaal waarvan je als man denkt, welke hufter doet er zoiets.. Goed geschreven en vooral ook mooi geschreven je denkt idd zoasl rene schrijft wat een romatisch verhaal zou zo in de boeket reeks passen en dan die anti climax. Ja heftig zeker weten.. Ga vooral zo door met schrijven interessante blog. Ik heb me al als follower ingeschreven..

  3. ok :S En dan begin je te lezen met het idee… zo dat is een romantisch verhaaltje en dan de anti-climax! Bijzondere leeskost! ;-)

Leave a Reply

