Die geur

Ik stapte de trein uit en werd meteen overvallen door de geur van seks. Rauwe, harde, zweterige, respectloze, hoerige seks. Nooit geweten dat deze vorm van seks zo’n specifieke geur heeft, maar de geur bestaat en hing rond het hele perron.

Ik hoopte dat de geur wel weg zou zijn tegen de tijd dat ik onderaan de trap was, maar de geur leek me te achtervolgen. Tot de brievenbus bleef de geur in de lucht hangen als een vergeten condoom dat na de daad achteloos in een hoekje tussen de muur en de poot van een piepend en krakend bed is beland. Dit was voor mij precies lang genoeg om de geur te combineren met wrede fantasieën over te oude mannen die te jonge vrouwen dwingen tot seks met maagdelijke priesters terwijl hun papa en mama ondersteboven aan een houten kruis hangen met Jezus ertussenin.

Nog geen minuut later begint het te regenen, De klamme droogte slaat om in een broeierige vochtige warmte. Ik lach. Hoewel de geur van het perron mij niet op kon winden, deed gruwelen zelfs, wordt ik toch langzaam nat.

One Comment to “Die geur”

  1. Vooral de laatste twee regels! Geniaal! ;-)
    Anti-Climax ten top! :-)

Leave a Reply

